
مردها مظلوم ترین جنس آفریدهٔ خدایندشاید شما توی دلتان،یا بلندبلند بخندید و بگویید :جوک می گویی؟یا مثلا بگویید :مردها؟مظلوم؟این هم از آن حرفهاست!اما راستش این است که مردها،پشت نقاب غرور و منم منم شان،گاه کودکانی معصوم و بی پناهند،گاه عاشقانی نگون بخت،و گاه پیرمردی تنها توی پارک.و من فکر می کنمکه ته ته خوشبختی هر مردی،خندهٔ زن و بچه اش است…مردها را سخت می شود شناخت،همه شان ته ریش ندارند،همه شان فیتنس نیستند،اتفاقا بعضی هایشان کچل اند،بعضی ها کوتاه اند با یک گلوله شکم!اما همین مردهای معمولی، وقتی ش...
ادامه مطلب
غمگین ترین درد، مرگ نیست دلبستگی به کسی است که بدانی هست اما اجازه ی بودن در کنارش را نداری!? _______________________________ xa0 زن موجود نيست جنسيت هم نيست زن واژه ايست استتار شده پشتِ فرياد گلوى من…? _________________________ بوی عطری آشنا تو را یک روز بیدار خواهد کرد حتی اگر یک عمر خوابیده باشی زیر سنگی سرد! ______________________________________ xa0...
ادامه مطلب