در کشور من "روشنفکر" هستاما "روشنفکرنما" بیشترهمانطور که "مذهبی" هستو "مذهبینما" بیشتر اصلا نمی دانم چرا اینجابیشتر روی "نما" کار می کنندتا چیز دیگر! برچسبها: کشور من چرا...