در کشور من "روشنفکر" هستاما "روشنفکرنما" بیشترهمانطور که "مذهبی" هست
و "مذهبینما" بیشتر
اصلا نمی دانم چرا اینجا
بیشتر روی "نما" کار می کنند
تا چیز دیگر!
برچسبها: کشور من چرا تنهای غمگین...
ما را در سایت تنهای غمگین دنبال میکنید
برچسب: کشور,چرا؟, نویسنده: بازدید: 19 تاريخ: شنبه 28 مرداد 1396 ساعت: 2:26