ادمای دل گرفته

خرید بک لینک
آدمای ساده.... آدمای بی غل و غش....

آدمای راستگو.... آدمای صادق....

خیلی زود و خیلی راحت عاشق می شن...

خیلی واسه عشقشون مایه میذارن....

خیلی راحت احساسشون رو بُروز میدن.....

خیلی راحت بهت می گن که دوستت دارن....

خیلی دیر دل می کنن....

خیلی دیر تنهات می ذارن....

اما.....

وقتی زخمی بشن... وقتی نامردی ببینن...

وقتی دروغ ازت بشنون... وقتی خیانت ببینن...

وقتی دلشون بشکنه... ساکت می شن...

اون موقع تنهات می ذارن... خیلی راحت میرن....

و.... دیگه هم بر نمی گردن.....

میرن و برای همیشه تنها میمونن....

همه کسشون خداست

تنهای غمگین...

ما را در سایت تنهای غمگین دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 8 تاريخ: دوشنبه 17 آبان 1395 ساعت: 21:17

صفحه بندی