دیدن عکست تمام سهم من است از “تو ” آن را هم جیره بندی کرده ام تا مبادا توقعش زیاد شود! دل است دیگر . . . ممکن است فردا خودت را از من بخواهد!♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥♥

تنهای غمگین...
ما را در سایت تنهای غمگین دنبال میکنید
برچسب: نویسنده: بازدید: 11 تاريخ: چهارشنبه 21 مهر 1395 ساعت: 7:01